مسابقات جام جهانی چوگان در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و حال این بازی یکی از اصلی ترین تورنومنت های چوگان می باشد. این رویداد توجه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. همچنین توجه جامعه گلف¬بازان نیز به این رویداد جلب شده است. مدیر اجرایی این رویداد، محمد ابن راشد المکتوم است که قانونگذار و شیخ شهر دبی می باشد. این بازی زیر پرچم مرکز چوگان هرلینگام، HPA برگزار می گردد. بنابراین مسابقات جام جهانی، طبق قانون HPA برگزار می گردد. همچنین اداره این بازی، تحت نظارت داوران بین المللی انجام خواهد گرفت. مسابقه چوگان اولین مسابقه بین المللی در جهان شناخته شده و بهترین و حرفه ای ترین بازیکنان جهانی در آن بازی خواهند کرد. بیشتر بازی های چوگان در آسیای شرقی انجام می گیرد. هیچ یک از بازی ها را نمی توان پیدا کرد که ترکیبی از اسب سواری و بازی با توپ با این مهارت را داشته باشد. به همین دلیل، این بازی یکی از بازی های حرفه ای و پر بیننده در جهان شناخته شده است. این بازی همچنین یکی از مهمترین بازی های این قاره شناخته شده است. با این که این مرکز آموزشی چوگان را مردم محلی اداره می کنند، اما به طور جهانی شناخته شده است. در تور ارزان دبی در سال ۲۰۱۶، قرار است دوباره بازی چوگان را به یاد بینندگان بیاوریم. اعضای تیم و مدیران اجرایی این بازی، معتقدند که هر سال موفق تر از سال گذشته خواهند شد. این بازی قرار است یکی از بازی های با امتیاز بالا در خاورمیانه ، آفریقا و آسیا شود زیرا بهترین شرکت کنندگان و مشهور ترین بازیکننان چوگان را برای این دوره، انتخاب کرده اند.
این مسابقه قرار است در نزدیکی دریای بین المللی برگزار شود.
دبی قرار است میزبان تیم های بسیار مشهور و بین المللی مانند آرژانتین، انگلستان و دبی باشد. هدف بازیکنان این است که بهترین و حرفه ای ترین بازی خود را ارایه دهند و مسابقه جام جهانی چوگان را به صورت حرفه ای ببرند.
اگر علاقهمند به رویداد های ورزشی، خصوصا جام جهانی هستید، می توانید با خانواده و یا دوستانتان یک سفر با تور دبی انجام داده و به مکان برگزاری مسابقه بیایید.
به دلیل اینکه این مسابقه در نزدیک دریا انجام می پذیرد، می توانید یک پیکنیک یه یاد ماندنی را در کنار دریا با همراهانتان تجربه کنید و مسابقه جهانی و بین المللی چوگان را تماشا کنید. از حرکاتی که در این مسابقه صورت می گیرد لذت ببرید و پس از اتمام مسابقه، در رقص و پایکوبی نیز شرکت کنید.
پس از صرف غذا و در هنگام شب، از نمایش زنده و شادی آور چوگان، نمایش اسب سواری و شوی مد در فضای آزاد لذت ببرید.
این مکان هم برای بزرگ سالان و هم برای کودکان سرگرم کننده می باشد. زیرا کودکان می توانند در فضایی که برایشان طراحی شده است به بازی بپردازند.
کودکان از نقاشی بر روی صورت، نقاشی بر روی دست و عکاسی از صورتشان بهترین روز را تجربه خواهند کرد.
اگر علاقه به شرکت در این تورارزان دبی  را دارید، باید پیش از سفر، در سایت مربوطه ثبت نام کرده و آن را رزرو کنید. منبع : تور ارزان دبی